سوالات متداول

پرداخت

1. چگونه می توانم سفارشم را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران فروشگاه سلام چوب می توانند با هر کارت عضو شبکه شتاب، توسط درگاه های امن پرداخت اینترنتی و یا انواع روش پرداخت واریز به حساب و یا کارت به کارت به شماره حساب و شماره کارت های درج شده در وبسایت و فاکتور های خرید، پرداخت خود را انجام دهند.

در صورتی که آدرس سفارش در حال حاضر در تهران و یا اطراف تهران باشد امکان پرداخت با شیوه پرداخت هنگام تحویل وجود دارد. که می توان به صورت نقدی و یا استفاده از دستگاه های کارتخوان سیار، بعد از دریافت محصول پرداخت انجام شود.

2. آیا می توان وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنیم؟

در شرایط محدودی بله، در حال حاضر شرایط اقساطی به طور محدود اجرا می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی با شماره های دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.

3. آیا بعد از پرداخت نیاز است که تماس بگیرم؟

در شیوه پرداخت آنلاین نیازی به اطلاع رسانی نیست؛ زیرا تمام مراحل تایید و پیگیری پرداخت توسط کارشناسان فروشگاه سلام چوب انجام می شود. ولی در روش پرداخت کارت به کارت و یا واریز به حساب نیاز به اطلاع رسانی به دو روش تماس تلفنی و یا ارسال پیام به پست الکترونیکی فروشگاه سلام چوب وجود دارد. تا پس از اطلاع رسانی خریداران و همچنین تایید نهایی در فاکتور فروش ثبت و اعمال شود.

4. اگر به صورت حضوری در دفتر فروش سلام چوب خرید کنیم، روش پرداخت چگونه است؟

با خرید حضوری در دفتر فروش فروشگاه سلام چوب پس از انتخاب و برسی انواع مدل ها در بین بیش از ۵۰ مدل محصول قابل بازدید در فروشگاه ، با راهنمایی کارشناسان فروش فاکتور رسمی ثبت و تایید می شود و با دو روش پرداخت یک سوم از مبلغ به صورت بیعانه و یا تسویه حساب کلی سفارش را تکمیل و با دریافت برگ دوم فاکتور و ثبت تاریخ تحویل، مراحل سفارش حضوری به اتمام می رسد و مابقی فرآیند تولید، ترخیص و تحویل محصولات توسط کادر تخصصی فروشگاه سلام چوب انجام می شود.

کالا هایی که در سلام چوب عرضه می شوند

1. آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم، موجود نباشد؟

خیر، تمامی کالاهایی که در فروشگاه سلام چوب موجود می باشند و امکان اضافه شدن به سبد خرید را دارند، همواره موجود و قابل ارسال به سراسر کشور می باشند؛ البته لازم به ذکر است فروشگاه سلام یک فروشگاه تولید کننده ی محصولات می باشد و ممکن است در صورت عدم موجودی در انبار، تحویل کالا نهایتا تا ۲۰ روز کاری می باشد.

2. چه محصولاتی در سلام چوب فروخته می شود؟

هدف سلام چوب تبدیل شدن به یک فروشگاه جامع اتاق خواب می باشد و محدودیتی برای عرضه محصولات اتاق خواب ندارد. و روز افزون تلاش می کند تا جدید ترین محصولات دکوراسیون اتاق خواب را تولید و عرضه کند.

لازم به ذکر است بیشتر محصولات فروشگاه سلام چوب، توسط شرکت تولیدی سلام چوب تولید می شوند و  بخش خیلی کوچکی از محصولات همانند تشک و کالای خواب یا میز کنسول به صورت نمایندگی مستقیم  اقدام به عرضه به سراسر کشور می شود.

3. برای انتخاب و خرید از سلام چوب نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک شود؟

بله، فروشگاه سلام چوب این امکان را برای خریداران ایجاد کرده است که با تماس تلفنی (شماره های درج شده در وبسایت) و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش (نشانی درج شده در وبسایت)، بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان فروشگاه ارتباط برقرار کنند؛ اما راه های دیگری هم برای کسب اطلاعات تخصصی و تکمیلی در سلام چوب وجود دارد.  از قبیل:

  1. نظرات کاربران: برای تمامی محصولات فروشگاه سلام چوب یک بخش با نام “نظرات ” وجود دارد که توسط کاربرانی که از سلام چوب خرید کرده اند و یا تصمیم به خرید دارند قابلیت اظهار نظر وجود دارد. که در صورت نیاز توسط کارشناسان، پاسخ های تکمیلی درج می شود.
  2. پرسش و پاسخ: یک بخش دیگر برای همه محصولات در نظر گرفته شده است که امکان درج سوال برای تمامی کاربران ایجاد شده است تا قابل مشاهده برای تمام بازدید کنندگان دیگر نیز باشد. و صرفا توسط کارشناسان رتبه یک فروشگاه به درج پاسخ اقدام می شود.
  3. معرفی اجمالی : معرفی اجمالی توسط کارشناسان مطلع و رتبه یک تولید محتوا، برای تمامی محصولات درج می شود تا با مطالعه ی چند خط، یک معرفی اجمالی و تخصصی برای کاربران فراهم شود.
  4. مشخصات جنس و ویژگی های متمایز: بخش دیگری است که برای محصولات پرفروش و مهم مطرح می شود؛ تا به صورت تخصصی و ویژه به معرفی و ویژگی های یک محصول، بپردازد.

4. کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سلام چوب برای فروش عرضه خواهند شد؟

تیم طراحی سلام چوب علاوه بر ایجاد طراحی جدید برای محصولاتش، همواره می کوشد تا به پالایش و تکمیل محصولات گذشته نیز بپردازد. بنابراین گاهی به دلایل مختلف بنا به صلاح دید طراحان بعضی از محصولات دستخوش تغییرات مجدد می شوند. و از خط تولید کارخانه خارج می شوند و به صورت موقت ناموجود می باشند. تا در اولین زمان ممکن با طراحی بهتر و کیفیت بالا تر عرضه شود.

عنوان تاگل

شرکت تولیدی سلام چوب سرویس خواب های خود را به صورت عمده و بدون تغییرات در رنگ و همچنین بدون تغییرات کلی عرضه می کند. زیرا با تولید انبوه، نه تنها کیفیت نهایی محصولات بسیار افزایش پیدا می کند؛ بلکه قیمت نهایی تمامی سرویس خواب ها به طور چشم گیری با رعایت تمام اصول فنی و کیفیتی، کاهش پیدا کرده است. بنابراین مشتریان فروشگاه سلام چوب با قیمت های بسیار مناسب تر در کنار کیفیت و طراحی بسیار خاص تری روبرو هستند. که یکی از دلایل موفقیت فروشگاه سلام چوب در عرضه سرویس خواب است؛ که توسط منتقدان و در انواع نقدها و برسی های فروشگاه سلام چوب، مطرح می شود.

توجه داشته باشید که تغییرات در انواع سایز ها و تغییر متعلقات مانند کم و یا زیاد کردن پاتختی و یا دراور و دیگر اجزای تشکیل دهنده و همچنین اضافه شدن جک و تغییرات این چنینی برای تمامی محصولات دسته بندی سرویس خواب های مدرن و اسپرت وجود دارد.

6. در فروشگاه اینترنتی سلام چوب، چگونه می توانم از وضعیت سفارشم مطلع شوم؟

فروشگاه سلام چوب در هر مرحله، وضعیت سفارش را به شما به صورت ارسال پیامک و همچنین تماس تلفنی، اطلاع رسانی می کند و زمان تحویل و پیگیری های لازم ، قطعا مرحله به مرحله توسط فروشگاه سلام چوب، پیگیری خواهد شد.

7. آیا می توان یک محصول سفارشی و با توجه به درخواست مشتری تولید شود؟

برای محصولات مبل راحتی و مبل استیل گزینه های در دسترس ، رنگ و طرح پارچه و تعداد نفرات می باشد.

8. می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، این امکان می تواند توسط کارشناسان فروشگاه سلام چوب، انجام شود و بعد از اتمام ثبت سفارش، تمامی توضیحات لازم و پیش فاکتور رسمی به خریداران ارسال می شود.

لطفا توجه داشته باشید که فروشگاه سلام چوب به دلیل تسریع در فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، پیشنهاد می کند که خریداران گرامی، محصولات مورد نظر خودشان را به صورت اینترنتی ثبت کنند.

ثبت سفارش و پیگیری

1. چگونه مطمئن باشم بعد از خرید، کالا به دست من می رسد؟

علاوه بر سابقه تولید، تجربه و محتوای کامل فروشگاه تخصصی اتاق خواب سلام چوب، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی، به فروشگاه سلام چوب رسمیت و اعتبار اعطا کرده است. نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت،معدن و تجارت، پس از برسی نحوه ی عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود. و همچنین این برسی به صورت مداوم می باشد. که برای صحت نماد اعتماد الکترونیک می توان با کلیک بر روی نماد، از اعتبار نماد اطمینان حاصل بفرمایید. که در ادامه می توان به سابقه ی چندین ساله ی تولید و تحویل سالم و مطابق با خرید انجام شده را، به تعداد زیادی از مشتریان، اشاره کرد. که این امر باعث شده است که فروشگاه سلام چوب، در چندین سال اخیر با برنامه ریزی دقیق و قیمت های مناسب و رقابتی، بتوانداطمینان مشتریان خود را حفظ کند. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و محصول مورد نظر خود را، کاملا مشابه با تصویر و اطلاعات مطرح شده، تحویل بگیرید.

2. آیا برای خرید از سلام چوب، نیاز به ایجاد حساب کاربری می باشد؟

خیر، نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست؛اما فروشگاه سلام چوب ایجاد حساب کاربری را برای تمامی مشتریان، قبل از خرید پیشنهاد می کند. زیرا با ایجاد یک حساب کاربری در فروشگاه سلام چوب، از ویژگی هایی متمایز برخوردار می شوید که از قبیل:

۱٫ به سادگی در کمترین زمان، اطلاعات خود را ویرایش کنید.

۲٫ از تاریخچه ی خرید های قبلی خود، مطلع شوید.

۳٫ در زمان های خاص و مشخص شده، از کوپن های تخفیف بهره مند شوید.

۴٫ تراکنش ها و پرداختی های خود را کنترل کنید.

3. برای اطمینان از پردازش محصولی که ثبت سفارش کرده ام، آیا نیاز به تماس تلفنی با فروشگاه سلام چوب می باشد؟

خیر، بعد از ثبت سفارش، پردازش سفارشات به صورت خودکار با برسی کارشناسان فروش صورت می گیرد و با توجه به اولویت سفارشات، به صورت تلفنی نیز با شخص سفارش دهنده هماهنگ می شود. لازم به ذکر است مرحله به مرحله وضعیت سفارش به صورت ارسال پیامک به مشتریان عزیز اطلاع رسانی می شود.

4. آیا سفارشم را می توانم تغییر دهم؟

تا قبل از نهایی کردن سفارش، امکان انواع تغییرات در محصولات و استفاده از گزینه های در دسترس وجود دارد. ولی پس از نهایی کردن سفارش، امکان ایجاد تغییرات وجود ندارد؛ و هرگونه تغییراتی را باید طی تماس تلفنی با کارشناسان فروش، مطرح کرد.

سوالات عمومی

1. سلام چوب چیست؟

سلام چوب، فروشگاه تخصصی دکوراسیون اتاق خواب می باشد که تخصصی اقدام به عرضه و تولید محصولات اتاق خواب نموده است.

2. آدرس دفتر فروش سلام چوب، کجاست ؟

تهران – شهرک ولیعصر – خیابان شهید بهرامی -خیابان سپیده شمالی – کوچه صاحب الزمان – پلاک ۴۳

3. آدرس کارخانه تولیدی سلام چوب، کجاست؟

تهران – اتوبان آزادگان – خیابان غفاری – عرفان پنجم

ارسال سفارشات

1. هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال با توجه به محل تحویل و به نوع محصول و همچنین روش ارسال مرتبط است که به صورت دقیق در فرم سبد خرید به اطلاع مشتریان می رسد و در جمع مبلغ کل فاکتور محاسبه می شود.

2. چرا محصولات سلام چوب شامل هزینه حمل می شوند و به صورت رایگان ارسال نمی شوند؟

محصولات عرضه شده در سلام چوب دارای تضمین بهترین کیفیت و کمترین قیمت در مقایسه با انواع فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی سطح کشور می باشد. زیرا تمامی محصولات ( به غیر از تشک و کالای خواب که به صورت نمایندگی اصلی می باشند) تولید شده توسط گروه تولیدی سلام چوب می باشند و بدون تغییر در قیمت کارخانه و با حداقل قیمت روانه بازار می شوند. که شیوه ی فعالیت فروشگاه سلام چوب بر مبنای کمترین قیمت و بهترین کیفیت بنا گذاشته شده است. بنابراین با توجه به قوانین، فروشگاه سلام چوب لازم می داند که کالاهای خود را با قیمت کارخانه و بدون هزینه ی اضافی برای حمل عرضه کند و تمامی هزینه های حمل را به صورت واقعی و با حداقل هزینه به سراسر کشور ارسال می کند. تا خریداران عزیز فروشگاه سلام چوب به جای پرداخت اضافی برای هر محصول و یا همان به اصطلاح حمل رایگان، هزینه ی حمل واقعی را پرداخت کنند.

3. آیا می توانم سفارشم را در زمان و روز معینی که خودم مشخص می کنم تحویل بگیرم؟

بله، این امکان برای خریداران شهر تهران وجود دارد و می توان از طرف خریدار زمان و حتی ساعت دقیق مشخص شود؛ اما ارسال های خارج از تهران با خودرو های حمل بار بزرگ ارسال می شوند که به صورت تجمیع و ارسال چند سفارش برای خریداران مختلف انجام می شود. و متاسفانه امکان انتخاب یک ساعت مشخص برای خریدارانی که در خارج تهران هستند وجود ندارد و زمان تحویل به صورت حدودی اعلام می شود؛ اما یک روز قبل از دریافت محصول توسط بخش ترابری سلام چوب اطلاعات لازم به خریداران اعلام می شود.

4. آیا پس از ثبت سفارش می توانم محصول را خودم به صورت مراجعه حضوری تحویل بگیرم؟

بله، از آنجایی که فروشگاه سلام چوب دارای کارخانه تولیدی و دفتر فروش مرکزی می باشد، جهت اعتماد سازی به خریداران امکان بازدید حضوری برای تمامی محصولات فراهم آمده است.

5. بعد از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا محصول به دست من برسد؟

از زمان ثبت سفارش تا تحویل جلو درب منزل به صورت حدودی ۱۰ روز کاری زمان می برد؛ اما برای محصولاتی که در انبار شرکت سلام چوب موجود هستند، تحویل محصول حداکثر ۱ الی ۲ روز کاری می باشد.

گارانتی

1. چه مواردی شامل گارانتی محصولات فروشگاه سلام چوب می باشد؟

محصولاتی که در سلام چوب گارانتی می شوند از لحاظ کیفیت جنس و کیفیت تمامی قطعات تضمین می شود. و در هر موردی به غیر از ضربه خوردگی و آسیب دیدگی هایی که توسط خریداران صورت می گیرد، مورد تایید فروشگاه سلام چوب می باشد.

2. آیا برای تعویض قطعاتی که شامل گارانتی می شوند هزینه ی جابه جایی به عهده ی خریدار است؟

بله، در مدت زمان گارانتی تمامی خدمات و هماهنگی ها و تعویض کامل قطعات و یا بخش های دچار مشکل شده، توسط تیم فروشگاه سلام چوب انجام می شود و فقط هزینه ی حمل و جابه جایی به عهده خریداران می باشد.

3. مدت زمان گارانتی هر محصول را از کجا متوجه بشم؟

هر محصول دارای مدت زمان گارانتی جدا گانه و مکتوبی است که در صفحه ی هر محصول به مدت زمان آن اشاره شده است.

4. آیا خدمات گارانتی عرضه شده به خریداران، توسط خود فروشگاه سلام چوب پیگیری و انجام می شود؟

بله، به دلیل اهمیت بالای گارانتی و خدمات پس از فروش برای فروشگاه سلام چوب، تمامی خدمات و پیگیری ها و رفع آسیب دیدگی ها توسط کادر شرکت سلام چوب انجام می شود. و این تعهد همواره برای سلام چوب وجود دارد.

خدمات پس از فروش

1.اگر محصولی که به دستم رسیده است با تصاویر سایت مغایرت داشت، باید چه اقدامی کنم؟

با شماره های فروشگاه که در بخش “تماس با ما” درج شده است، تماس حاصل نمایید تا در اولین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

2. اگر محصولی که به دستم رسید دارای مشکل فنی و ضربه خوردگی بود، باید چگونه پیگیری کنم؟

فروشگاه سلام چوب تضمین دارد که مشکل و نقص ایجاد شده را در اولین زمان ممکن رفع کند. که در این خصوص با شماره های دفتر فروش تماس حاصل فرمایید تا بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

3. چگونه از خدمات پس از فروش سلام چوب، مطمئن باشیم؟

فروشگاه اینترنتی سلام چوب علاوه بر دارا بودن انواع نمادها، دارای سابقه طولانی تولید و عرضه محصولات به سراسر کشور است. که با انواع تضمین های مکتوب و شرایط مناسب پرداخت، برای تمامی مشتریان ایجاد اعتماد کرده است و همواره همگان با نام فروشگاه تخصصی سلام چوب آشنا هستند.